svētdiena, 2013. gada 1. decembris

100 dienas Krievzemē, pirmā advente! :)

Šodien man Krievijā aprit 100 dienas tas ir 3 mēneši, kas to bija iedomājies, ka tiešām es būšu apmaiņas students.
Tagad jau sacvu pilsētu Nizny novagorod zinu tik labi un esmu ļoti iemīlējusi, metro, lielo ielu un maršrutniekus, kur vienmēr ir pilns ar cilvēkiem, kuri runā krievu valodā un es saprotu, tas ir tik dīvaini, es nezinu vai es sevi mānu vai es saprotu vai ari es pa tiešām saprotu.
Skolā es varu teikt no vienas puses man ir ļoti paveicies ar klasesbiedriem,  vienmēr, katru dienu man pajautā kā man iet vai viss kārtībā. Mans klases skolotājs ir tik smieklīgs, vins man uzrakstija uz vnkontakte, tu esi ļoti skaista, nekad nebiju no skolotāja saņēmusi tādu ziņu  :D:D
 Es nezinu kā es varēšu idzīvot bes savām AFSerēm manām lieliskajām 3 meitenēm no Ungārijas, Šveices un Meksikas, vinas ir kā pizitīva lādiņš nomākušās dienās, vienmēr mes par kautko pasmejamies, vai arī atrodam par ko pasmieties, tas ir tik jauki, man ļoti ļoi vinas pietrūks nākamo gadu,bet man vel ir laiks visas lietas šeit baudīt 7 mēnešus. Domājot ārptāts septini mēneši no vienas puses ir tik ļoti, maz bet, no otras ārprāts. Bet pa šiem mēnešem es esmu ieguvusi tik daudz emociju, savādāku skatījumu uz lietām, bailēm un esmu iemācijusies paust savu viedokli, savas emocijas, ja es gribu raudāt tad es raudu, nekaunos no tā ka man ir emocijas. Protams ir tādas dienas, kad viss ir slikti  nē es gribu mājās un viss, bet tad tu padomā cik daudz lietas esi ieguvusi jau pa šiem 3 mēnešiem un ko tu vel vari iegūt pa 7 mēnešiem, nekad neviens to pašu neiegūs, Un ja arī es nebūtu šajā gadā apmaiņas programmas students es butu 11 klasē un vienāda ar saviem vienaudžiem un butu visu to pašu mācijusies, bet es domāju tagad ir iegūta daudz lielāka dosme pār visu. Es noteikti iesaku jebkuram kurš grib un domā būt AFS apmaiņas programmas students noteikti piesakaties, tas ir to vērts, draugi no visas pasaules garantēti un arī otra ģimene un savs skatījums uz dzīvi, lietām mainīsies par 100 grādiem

Man ir superīgi draugi no visas pasaules, es gribu teikt  jums paldies, paldies. Rīt man atkal sākās darba nedēļa, kur centīšos vel ar vien vairāk izprast, pasauli  Krieviju cilvēkus un to   būtiibu un galvenais mācīties jaunas lietas. Lai jums jauka nedēļā un pirmā advente! :)))))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru