svētdiena, 2013. gada 22. decembris

Šdien bija ļoti interesanta un forša diena, no rīta pamodos paēdu brokastis kopā ar mazo māsu paskatījāmies televizoru un tad sataisījāmies. Mēs šodien bijām plānojušas doties uz darbnīcu, kur mēs taisīti apsveikumu kartītes. Mums mamma pateica ar kuru maršrutnieku braukt un mēs ari braucam masa īsti nezinaja kurā pietruā mums jākāpj ārā, bet vina man teica ka zinot. A mamma teica apmēra pēc 10 pieturām iekāpjot autobusā māsa teica es zinu neskaiti :D Nu es arī tā dariju :D Braucam es skatos māsa paliek tāda kā apmulsusi un es vinai prasu vai vina zin un vina atbildd nē es tāda faak :D Nu neko jautāju koditorei :D lai saka kad bus ta pietura, a tā pietura jau bija bijusi nu neko mēs uzreiza ara nakamajā pieturā un gājam atpakaļ ar kājam pa kkādiem pagalmiem, un tad mēs gandrīz katram gājējām jautājam kur 43 skola :D Tā nu mēs ieraudzījām to skolu un bibliotēku arī tā nu mēs iegājām bet nenotiek mums teica ejam arā esam jau uz ielas un māsai mamma zvana tomēr notiek, mēs tā nu gājām atpakaļ :D Tad atkal mums saka ka nenotiek, tad mes kopā ar vecmāmiņu palasijām grāmtas un tad gājām uz metro kur satikām mammu. Tālāk mēs braucām ar metro lidz pēdējai stacijai, kur gājām ciemos pie tēta māsas. Ļoti dīvaini Latvieši, kad iet ciemos tad nu nav obligāti, bet parasti ness kādu dāvanu, a viņi bez nekā vienkārši ierodas un viss..  ļoti dīvaini...
Tā nu mēs tur sēdējām un ēdam ļoi garšīgi ēdieni bija ļoti ļoti... Tā nu pasmējāmies un pasēdējām un devāmies mājas ar metro tik smiekligi :D Kopumā ļoti jauka diena!! :)  Nākamā nedēļa un jaunais gads jāsāk domāt apņemšanās un jauni plāni jaunam sākumam jaunām lietām, darbiem! Priecīgus Ziemassvētkus un Laimīju Jauno gadu, lai piepildās visi sapņi, cerības un domas! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru